آدرس مطب دکتر شاهین گوهر تلفن مطب دکتر آناهیتا شاهین گوهر
صفحه اصلی / مطالب و مقالات / لیفت صورت / روشهای لیفت و رفع افتادگی صورت بدون جراحی

روشهای لیفت و رفع افتادگی صورت بدون جراحی

استحکام پوست، سبب جوانی و شاداب بودن پوست می شود، حال آنکه با گذشت زمان و بالا رفتن سن به مرور پوست صورت، خاصیت کشسانی و الاستیسیته خود را از دست داده و دچار شلی و افتادگی می شود. علاوه بر افزایش سن مواردی دیگر همانند قرار گرفتن در معرض نور خورشید، استرس و اضطراب زیاد در طول زندگی، استعمال دخانیات نیز می تواند سبب پیری زودرس پوست شود. بسیاری افراد به دنبال روش‌های کم تهاجمی‌تر می‌باشند، لذا روش‌های مختلف غیر جراحی جهت لیفت صورت وجود دارد. تشخیص دقیق اینکه چه روشی برای برطرف کردن افتادگی‌های صورت شما بهتر خواهد بود، به تشخیص پزشک بستگی دارد. پزشک با توجه به شرایط سنی و سلامتی بیمار، میزان آسیب، ناحیه تحت درمان، نوع پوست و … مناسب‌ترین روش را به شما توصیه می‌کند.

آنچه در این مطلب میخوانید

تکنیکها و روشهای لیفت پوست صورت

لیفت صورت بدون جراحی در اصفهان

مزایای لیفتینگ صورت و گردن

لیفت صورت و گردن با نخ

در این روش، پزشک نخ های بسیار ظریف و قابل جذبی را در نواحی افتاده صورت وارد می کند تا ظاهری طبیعی به آن بدهد. در لیفت با نخ، پزشک برخلاف روش جراحی پوست شل را حذف نمی کند. نتیجه لیفت صورت با نخ بسیار ظریف است و به نظر می رسد پوست کمی به سمت عقب کشیده شده است که باعث لیفت و سفت شدن صورت می شود و آن را جوان تر نشان می دهد.

لیفت صورت و غبغب با هایفوتراپی

هایفوتراپی یک روش مدرن است که با تمرکز بر روی ناحیه مورد نظر به تحریک کلاژن سازی پوست کمک می‌کند. از مزایای لیفت ‌با هایفو استفاده از امواج متمرکز با شدت بالا است که شامل درد و جای بخیه نمی‌شود. در این روش، پزشک حدود 30 الی 45 دقیقه (پروب) هایفو را مانند سونوگرافی معمولی به آرامی روی پوست صورت در جهت های خاص روی صورت بیمار حرکت می دهد.

لیزر اندولیفت صورت و غبغب

اندولیفت، یکی از جدیدترین رویکردهای ضد پیری است که یک روش عالی برای سفت کردن و لیفت صورت به صورت غیرجراحی می باشد. در این روش با استفاده از دستگاه اندولیفت (تأیید شده توسط سازمان غذا و دارو)، انرژی لیزر به زیر سطح پوست اعمال می شود تا لایه های سطحی و عمیق پوست را تحریک کند.

لیفت صورت با ژل پروفایلو

هیالورونیک اسید در ژل پروفایلو که یک ماده مؤثر در حفظ رطوبت، ترمیم بافت‌ها و انعطاف پذیری پوست می‌باشد. بعد از تزریق آن به پوست، به سرعت مواد مغذی پوست را حفظ کرده و باعث لیفت پوست می‌شود. تزریق این فیلر باعث به حداقل رسیدن افتادگی پوست می‌شود. علاوه بر اینها، این فیلر باعث از بین رفتن خطوط و چین و چروک‌ها نیز می‌شود.

لیفت صورت با آر اف فرکشنال

لیزر آر اف فرکشنال یکی از مدرن ترین روش‌های جوانسازی پوست است. در این روش از امواج رادیویی ایمنی استفاده می‌شود که به لایه‌ میانی پوست نفوذ می‌کنند و باعث تحریک کلاژن سازی و دیگر تغییرات در ساختمان پوست شده در نهایت بازسازی و احیای پوست را شاهد خواهیم بود.

لیفت صورت با بوتاکس

بوتاکس یکی از رایج ترین و شناخته شده‌ترین روش‌های غیرجراحی برای لیفت صورت است و یک فلج کننده موقت عصبی است که به عضله تزریق شده و باعث فلج موقتی عضلات می‌شود. این عضلات از کار افتاده، دیگر قادر به انقباض نخواهد بود.

کدام روش لیفت صورت و گردن بهتر است؟

در این خصوص باید گفت که روش های بدون جراحی با توجه به نوع پوست، میزان افتادگی و … برای افراد انتخاب می شود و گاهی نیز از روش های ترکیبی برای انجام لیفت صورت بدون جراحی استفاده می شود، بنابراین نمی توان تعیین کرد که کدام یکی از این روش ها از همه بهتر هستند.

آیا روشهای خانگی لیفت صورت موثرند؟

هر چند لیفت صورت با روش خانگی دارای معایب کمتری است؛ ولی در همه افراد و برای همه پوستها پاسخ یکسانی نمی دهد و ممکن است برخی افراد حتی پس از استفاده طولانی مدت از آنها نتیجه مطلوب خود را دریافت نکنند.

هزینه لیفت صورت

با توجه به مهارت پزشک شما، تجهیزات کلینیک، روش انتخابی برای لیفت صورت و … هزینه لیفت صورت می تواند متفاوت باشد.


آدرس : اصفهان ، خانه اصفهان ، خیابان سپاه ، نبش کوچه سپاه ، مجتمع پارمیدا 8 ، طبقه اول
تلفن : 34416545درباره این موضوع مطالب بیشتری بخوانید

نظرات کاربران درباره این مطلب :
برای متن پیام فقط از حروف فارسی استفاده کنید .
این فرم صرفا جهت دریافت نظرات ، پیشنهادات و انتقادات کاربران در مورد مطلب فوق میباشد .
به سوالات پزشکی در این بخش پاسخ داده نمیشود .
از ارسال پیام های تبلیغاتی در این بخش خودداری نمایید .
حداکثر طول مجاز برای متن پیام 500 کاراکتر است .
نام و فامیل :
تلفن :
ایمیل :
متن پیـام :

جدیدترین مقالات

جدیدترین اخبار و مقالات مربوط به پوست و زیبایی را در بخش مقالات بخوانید

علل و علائم پسوریازیس ناخن؛ روشهای مراقبت و درمانعلل و علائم پسوریازیس ناخن؛ روشهای مراقبت و درمان

پسوریازیس ناخن یکی از بیماریهای التهابی شایع است که منجر به تغییر شکل، رنگ و شکنندگی ناخن ها، ایجاد فرورفتگی روی ناخن و جدا شدن ناخن می شود. ...

تاریخ انتشار : 1403-07-14

قارچ ناخن چیست؛ علل و نحوه درمان عفونت قارچی ناخنقارچ ناخن چیست؛ علل و نحوه درمان عفونت قارچی ناخن

درمان عفونت قارچی ناخن ممکن است شامل داروهای ضد قارچ موضعی، خوراکی و در موارد شدید، جراحی برای برداشتن بخشی از ناخن آسیب دیده باشد. ...

تاریخ انتشار : 1403-07-12

اونیکولیز یا جدا شدن ناخن از بستر؛ علل ، علائم و درماناونیکولیز یا جدا شدن ناخن از بستر؛ علل ، علائم و درمان

اونیکولیز به معنای جدا شدن ناخن از بستر خود، یکی از مشکلات شایع ناخن ها است که در اثر ضربه، عفونت‌های قارچی و بیماری‌های پوستی رخ می دهد. ...

تاریخ انتشار : 1403-07-09