آدرس مطب دکتر شاهین گوهر تلفن مطب دکتر آناهیتا شاهین گوهر
صفحه اصلی / مطالب و مقالات / لیفت صورت / کاربردهای لیزر اندولیفت در نقاط مختلف صورت و بدن

کاربردهای لیزر اندولیفت در نقاط مختلف صورت و بدن

یکی از روشهای جوانسازی و لیفت صورت و بدن که به صورت کم تهاجمی، بدون نیاز به جراحی، بیهوشی و بخیه انجام میشود لیزر اندولیفت است. اندولیفت اثرات شگفت انگیزی در رفع افتادگی و چروک های پوست صورت و گردن، بازو، ران و باسن دارد. همچینن این روش دوره نقاهت ندارد و می توانید بدون استراحت به فعالیت های روزمره خود بازگردید.

آنچه در این مطلب میخوانید

اثرات اندولیفت در رفع افتادگی پوست

این لیزر معمولا به صورت تک جلسه‌ ای بدون نیاز به بیهوشی عمومی انجام می‌شود و آثار مفید آن تا چند سال باقی میماند. در صورت نیاز به تکرار مانند موارد افتادگی شدید صورت 6 تا 12 ماه بعد تکرار میشود. لیزر اندولیفت معمولا بدون درد است و عارضه مهمی ندارد عوارض جزیی مانند کبودی و تورم طی چندروز بهبود می یابد و در مقایسه با جراحی بسیار نقاهت کوتاه‌ تری دارد. از روش اندولیفت جهت کوچک کردن و لیفت غیر جراحی نواحی مختلف بدن مانند بازو ران و شکم نیز میتوان استفاده کرد.

اندولیفت کلی صورت

این روش جوانسازی پوست با لیزر با افزایش کلاژن و الاستین در پوست صورت و از بین بردن چربی های اضافی زیر پوست، باعث رفع چین و چروکها، لیفتینگ صورت، بستن منافذ باز روی پوست و رفع افتادگی پوست صورت میشود.

اندولیفت گردن و غبغب

لیزر اندولیفت برای سفت شدن پوست گردن و رفع افتادگی غبغب نیز مناسب می باشد. همچنین با افزایش جریان خون و خونرسانی به بافت های پوستی این ناحیه باعث رفع چروک ها و علائم پیری در ناحیه گردن میشود.

اندولیفت برای رفع افتادگی پلک ها

لیزر اندولیفت یکی از روشهای جایگزین درمان افتادگی پلک است که نیازی به جراحی، برش و بخیه ندارد و با کمترین میزان تهاجم در پوست انجام میشود. این روش با از بین بردن چربی های اضافه زیر پلک ها باعث رفع افتادگی پلک میشود.

اندولیفت برای رفع خط خنده

اندولیفت با گرم کردن لایه های زیر پوست باعث تحریک تولید کلاژن و الاستین در پوست می گردد. حالت ارتجاعی و کشسانی را به پوست باز میگرداند و خطوط خنده و اندوه (ناحیه نازولبیال) را از بین می برد.

اندولیفت زاویه فک

افزایش سن باعث افتادگی پوست و تغییر در تقارن و زاویه فک میشود. یکی از بهترین روشهای لیفت زاویه فک لیزر اندولیفت است. لیزر اندولیفت با افزایش کشش در پوست این ناحیه باعث لیفتینگ و بهبود تقارن در زاویه فک به طور طبیعی میشود.

رفع شلی بازو با لیزر اندولیفت

افتادگی پوست بازو بر اثر افزایش سن و شل شدن پوست یکی از عارضه های آزارنده است. خوشبختانه لیزر اندولیفت همانند اثرات شگفت انگیزی که در سایر نواحی بدن دارد به رفع افتادگی و شلی بازو نیز کمک شایانی میکند و باعث سفت تر شدن پوست بازو میشود.

اندولیفت ران و باسن

گاهی بر اثر نشستن طولانی و یا حرکات نادرست فرم ران و باسن در برخی افراد تخت میشود و یا در پوست این ناحیه شاهد ایجاد شلی پوست می شویم که به راحتی شلی به وجود آمده در این نواحی را می توان با لیزر اندولیفت درمان و رفع نمود.

لیزر اندولیفت از روشهای لیزر زیبایی و لیفتینگ پوست است که می تواند در نواحی مختلف بدن و همراه با برخی روشهای درمانی و جوانسازی دیگر مانند هایفوتراپی (با نظر پزشک متخصص پوست و زیبایی) انجام داد.


آدرس : اصفهان ، خانه اصفهان ، خیابان سپاه ، نبش کوچه سپاه ، مجتمع پارمیدا 8 ، طبقه اول
تلفن : 34416545درباره این موضوع مطالب بیشتری بخوانید

جدیدترین مقالات

جدیدترین اخبار و مقالات مربوط به پوست و زیبایی را در بخش مقالات بخوانید

عمل لیفت شقیقه با کاشت نخ؛ مراحل، مزایا، مراقبتها و ماندگاریعمل لیفت شقیقه با کاشت نخ؛ مراحل، مزایا، مراقبتها و ماندگاری

لیفت شقیقه با نخ یکی از روشهای کم‌ تهاجمی برای جوانسازی ناحیه شقیقه است که باعث بالا کشیدن ابروها، رفع افتادگی پوست و درشت تر نشان دادن چشم ها می شود. ...

تاریخ انتشار : 1403-06-17

فواید و اثرات مزوتراپی در رفع لک و کک مک های پوست صورتفواید و اثرات مزوتراپی در رفع لک و کک مک های پوست صورت

مزوتراپی ضد لک یکی از روشهای پیشرفته و موثر درمان لک و کک مک های پوست صورت است که با تزریق کوکتل های مغذی به لایه‌های میانی پوست انجام می شود. ...

تاریخ انتشار : 1403-06-13

مزوتراپی چربی سوز برای رفع غبغب و افتادگی پوست گردنمزوتراپی چربی سوز برای رفع غبغب و افتادگی پوست گردن

مزوتراپی چربی سوز بهترین روش رفع غبغب و افتادگی پوست گردن بدون نیاز به جراحی است. این روش به طور کلی باعث جوانسازی و لیفت گردن می شود. ...

تاریخ انتشار : 1403-06-10