آدرس مطب دکتر شاهین گوهر تلفن مطب دکتر آناهیتا شاهین گوهر
هیرفیلر چیست؛کاربرد هیرفیلر

هیر فیلر روشی جدید و موثر در درمان ریزش مو محسوب می شود در این مقاله به تفضیل در باره کاربرد هیر فیلر و سایر اطلاعات درباره این روش درمانی می پردازیم

مزوتراپی مو چیست و چه کاربردی دارد؟

مزوتراپی یک درمان عالی برای ریزش مو است . دلیل ریزش مو هرچیزی که باشد به کمک مزوتراپی به عنوان یک درمان مکمل از ریزش بیشتر موها جلو گیری می شود .

هر آنچه باید درباره ریزش مو بدانید

ریزش مو ممکن است نتیجه وراثت ، تغییرات هورمونی ، شرایط پزشکی و یا بخشی از روند طبیعی افزایش سن باشد . زنان در مقایسه با مردان ریزش موی بیشتری دارند .

همه چیز درباره کاشت مو

کاشت مو از روش های درمانی است که موهای شما را از ناحیه از سر که دارای تراکم موی بیشتری می باشد به ناحیه دیگر منتقل می کند تا تمامی سطوح مو یکسان باشد

کاشت مو به روش fit بدون برش جراحی

اساس روشهای کاشت مو به دو نوع روش با ایجاد برش جراحی در پشت سر(FUT) و روش بدون ایجاد برش در پشت سر(FIT) تقسیم می‌ گردد .

ریزش موی سکه ای (آلوپسی آره آتا)

ریزش موی سکه ای یا آلوپسی آره آتا نوعی بیماری اتوایمیون یا خود ایمنی پوستی است که با ریزش موی ناگهانی به شکل لکه های خالی شدن مو است .

سفیدشدن موها،علل و درمان

اکثر موارد سن سفید شدن موها زمینه ژنتیک دارد و در نژاد با پوست روشن شروع سفیدی مو از اواسط دهه سوم زندگی می‌ باشد.

نكات دانستنی در مورد كاربرد PRP در تقويت موها

از PRP جهت كمک به رويش مو استفاده می شود . در فرایند كاشت مو جهت تقويت موهای برداشت شده از پوست سر و باعث بهبود نتايج عمل كاشت مو می شود.

ریزش موی مردانه و راه های مقابله با آن

طاسی مردانه یا ریزش موی آندروژنیک نوعی از ریزش مو است که با افزایش هورمون های مردانه پس از بلوغ و در مناطقی از سر که به این هورمون ها حساسند رخ می دهد