آدرس مطب دکتر شاهین گوهر تلفن مطب دکتر آناهیتا شاهین گوهر
صفحه اصلی / مطالب و مقالات / لیفت صورت / جوانسازی و لیفت صورت با نخ

جوانسازی و لیفت صورت با نخ

چین وچروک‌ ها و افتادگی‌ های پوستی کما بیش تمام افراد اعم از زن و مرد را در سنین بزرگ‌ سالی درگیر خود می‌ کنند. این‌ گونه تغییرات همواره ذهن افراد مختلف را مشغول می‌ کند و باعث می‌ شود فرد راه‌ های گوناگونی را برای مقابله با آن‌ ها امتحان کند. چراکه خطوط ریز و عمیق و همچنین افتادگی‌های پوست در نواحی مختلف صورت نه‌ تنها چهره را پیرتر نشان می‌ دهد، بلکه باعث می‌ شود صورت فرد خسته و بی‌ رمق به نظر برسد. لیفت صورت با نخ یکی از اصلی ترین روش های کم تهاجمی و غیر جراحی برای از بین بردن آثار پیری پوست در نواحی مختلف صورت است. لیفت صورت با نخ دارای دو نتیجه بسیار مهم است: رفع افتادگی و اثرات افزایش سن بر روی پوست و تحریک افزایش تولید کلاژن سازی

آنچه در این مطلب میخوانید

انواع نخ های لیفت صورت

در این روش 4 نوع نخ برای لیفت پوست صورت مورد استفاده قرار می‌گیرد:

این نوع نخ مورد استفاده برای بخیه هستند که در طول 6 ماه جذب می‌شوند. این نوع نخ میزان تولید کلاژن را در محل مورد نظر افزایش می‌دهد. این نخ لیفت دارای 3 نوع می باشد:

این نخ‌ها بدون خار و صاف هستند و برای سفت کردن پوست مناسب هستند. جهت کلاژن‌ سازی و جوانسازی پوست مورد استفاده قرار می‌گیرند.

این نوع خار‌ها روی پوست بصورت قلابی قرار می‌گیرند و شل شدگی بافت پوست را از بین می‌برند.

این نوع نخ‌ها نیز باعث جوانسازی پوست می‌شوند و با عمل کلاژن‌ سازی باعث سفت شدن پوست و افزایش خاصیت ارتجاعی پوست می‌شوند.

این نخ‌ها در بخیه ارتوپدی مورد استفاده قرار می‌گرفتند. روش درمان این نوع نخ فرم دهی به پوست شل شده است و پوست صورت را لیفت می‌کند. نخ‌های جذبی هستند و سرعت کمتری در روند کلاژن‌ سازی پوست دارد.

این نوع نخ با تجزیه شدن موادی را تولید می‌کنند که باعث کلاژن‌ سازی پوست صورت می‌شوند. ولی مدت زمان کلاژن‌سازی نسبت به دو نوع نخ قبلی طولانی ‌تر است. این نوع روش از شل شدن پوست جلوگیری می‌کند و با فرآیند لیفت کردن پوست، خاصیت جوانسازی به پوست می‌ بخشد.

به شکل مخروطی است که جذب پوست شده و برای قسمت‌های مختلف صورت و گردن مورد استفاده قرار می‌گیرد.

نحوه انجام لیفت صورت با نخ

در این روش پوست با کمک نخ به سمت بالا کشیده می‌شود و سپس با محکم کردن نخ‌ ها در جای مناسب، پوست سفت شده و ظاهر آن بهبود می‌یابد. به‌عبارت دیگر، در این روش از مواد بخیه‌ ای درجه یک پزشکی برای بخیه زدن پوست و بالا نگه داشتن آن استفاده می‌ شود.

مدت زمان نتایج لیفت صورت با نخ

نتایج لیفت با نخ معمولاً حدود 2 سال طول می‌ کشد. برای ماندگاری بیشتر نتایج، ممکن است به پرکننده های پوستی یا سایر روش های درمانی نیاز داشته باشید که بستگی به تشخیص پزشک دارد.

ماندگاری لیفت صورت با نخ

جراحی لیفت ممکن است 5 یا 10 سال ماندگاری داشته باشد. در سوی دیگر، لیفت با نخ‌ های جذبی معمولاً 1 یا 2 سال ماندگاری دارند و بعد از این مدت باید دوباره‌ لیفت را انجام بدهیم تا نتایج حفظ شوند.

کاندیدای مناسب لیفت نخ

لیفت صورت با نخ

کاندیدای نامناسب لیفت نخ

دوره نقاهت بعد از لیفت نخ تا چند روز است؟

مراحل اولیه‌ی دوران نقاهت ممکن است با کبودی، تورم، التهاب و ناراحتی همراه باشد که با دارو، کمپرس یخ و پماد قابل کنترل هستند. دوران نقاهت حدود 2 تا 3 روز می باشد.

اقدامات مورد نیاز قبل از لیفت نخ

مراقبت های بعد از لیفت صورت با نخ

عوارض لیفت صورت با نخ

عوارض جانبی رایج و خفیف در لیفت با نخ، چیزی جز کبودی و تورم خفیف در نواحی سوراخ شده از پوست صورت نیست که با استفاده از کمپرس یخ (به طور غیر مستقیم) و مکمل‌های تجویز شده توسط پزشک، می‌توانید انتظار فرایندی عاری از درد و خونریزی و با حداقل عوارض جانبی را داشته باشید.

هزینه لیفت صورت با نخ

هزینه لیفت صورت به عواملی مانند مهارت پزشک، نوع نخ لیفت و... بستگی دارد که پزشک پس از بررسی اعلام هزینه می نماید.

خدمات قابل ارائه درمطب دكتر آناهيتا شاهين گهر علاوه بر کاشت مو و کاشت ابرو و درمان انواع بیماری های پوست ، مو و ناخن کلیه خدمات زیبایی و جوانسازی پوست از جمله تزریق بوتاکس ، تزریق فیلر و چربی ، اندولیفت و خدمات دیگر که طبق استانداردهای به روز دنیا می باشد قابل ارائه است .


آدرس : اصفهان ، خانه اصفهان ، خیابان سپاه ، نبش کوچه سپاه ، مجتمع پارمیدا 8 ، طبقه اول
تلفن : 34416545

درباره این موضوع مطالب بیشتری بخوانید

نظرات کاربران درباره این مطلب :
برای متن پیام فقط از حروف فارسی استفاده کنید .
این فرم صرفا جهت دریافت نظرات ، پیشنهادات و انتقادات کاربران در مورد مطلب فوق میباشد .
به سوالات پزشکی در این بخش پاسخ داده نمیشود .
از ارسال پیام های تبلیغاتی در این بخش خودداری نمایید .
حداکثر طول مجاز برای متن پیام 500 کاراکتر است .
نام و فامیل :
تلفن :
ایمیل :
متن پیـام :

جدیدترین مقالات

جدیدترین اخبار و مقالات مربوط به پوست و زیبایی را در بخش مقالات بخوانید

تزریق ژل گونه چیست عوارض و ماندگاری آنتزریق ژل گونه چیست عوارض و ماندگاری آن

تزریق ژل گونه برای فرم دهی به گونه و درمان افتادگی پوست بر اثر افزایش سن فاکتور مناسبی برای حجیم سازی پوست و زیبا سازی است . ...

تاریخ انتشار : 1403-02-02

تزریق بوتاکس دور چشم؛ هزینه، عوارض ، مزایا و مراقبت هاتزریق بوتاکس دور چشم؛ هزینه، عوارض ، مزایا و مراقبت ها

تزریق بوتاکس دور چشم از پر طرفدارترین روشها برای رفع چروک دور چشم است که باعث ریلکس شدن ماهیچه های اطراف چشم شده و خطوط اطراف چشم را از بین می برد. ...

تاریخ انتشار : 1403-01-24

میکرودرم ابریژن چیست کاربردها، عوارض و هزینهمیکرودرم ابریژن چیست کاربردها، عوارض و هزینه

میکرودرم ابریژن برداشت لایه‌ ی شاخی پوست را که شامل سلول‌ های مرده و آسیب دیده‌ است حذف کرده و باعث شفافیت و شادابی پوست می شود . ...

تاریخ انتشار : 1403-01-19