آدرس مطب دکتر شاهین گوهر تلفن مطب دکتر آناهیتا شاهین گوهر
صفحه اصلی / مطالب و مقالات / تزریق ژل و فیلر / فرم دهی، زیبایی و افزایش حجم لب ها با تزریق ژل لب

فرم دهی، زیبایی و افزایش حجم لب ها با تزریق ژل لب

تزریق ژل لب یکی از روش‌های محبوب برای فرم دهی، زیبایی و افزایش حجم لب‌ها است که به‌ صورت غیرجراحی انجام می‌شود. این روش با استفاده از ژل های مرغوب و باکیفیت، لب‌ ها را حجیم تر و برجسته تر می‌کند و به آنها فرم دلخواه می‌بخشد. تزریق ژل برای افرادی که به دنبال تغییرات طبیعی و ماندگار در ظاهر لب‌های خود هستند، گزینه‌ای مناسب است. اغلب ژل های لب از هیالورونیک اسید ساخته شده‌اند. اسید هیالورونیک یک ماده طبیعی است که در بدن یافت می‌شود و به زیبایی لب شما کمک می‌کند. از آنجایی که این روش بدون درد و خونریزی است، به عنوان یک روش سرپایی شناخته می شود. مدت زمان تزریق ژل کوتاه بوده و دوره نقاهت طولانی نیز ندارد. در این مقاله به بررسی مزایا، مراحل انجام، انواع برندهای ژل و نکات مهم قبل و بعد از تزریق خواهیم پرداخت.

آنچه در این مطلب میخوانید

فواید و مزایای تزریق ژل لب

تزریق ژل لب می‌تواند شکل زیباتری به لب شما می‌بخشد و ظاهر لب‌های شما را پرتر و حجیم‌تر کند. مزایای استفاده از ژل لب عبارت‌اند از:

تزریق ژل برای کدام لب ها مناسب است ؟

معمولا تزریق ژل لب برای افرادی که لب‌های باریک و بد فرمی دارند انتخاب مناسبی است. برخی افراد نیز دوست دارند لب‌هایی حجیم تر و خوش فرم تر داشته باشند که در این صورت تزریق ژل لب می‌تواند به آنها کمک کند تا لب‌های خود را به فرم دلخواه درآورند.

انواع مدل های تزریق ژل لب

مدل های پرطرفدار ژل لب

در سال‌های اخیر، مدل‌ها و تکنیک‌های مختلفی در زمینه تزریق ژل لب متداول شده‌اند که در ادامه به معرفی این مدل‌ها و تکنیک‌ها خواهیم پرداخت.

مدل ژل لب روسی

یکی از انواع مدل ژل لب، مدل ژل لب روسی است که در آن تزریق ژل روی ناحیه V شکل لب و با تمرکز بر تیزی، کشیدگی و حجم لب‌ها انجام می‌شود.

مدل ژل لب عروسکی

در مدل لب عروسکی، قسمت V شکل لب بالا تقویت شده و حجم لب پایین برجسته‌تر و بزرگ‌تر می‌شود تا لب‌ها حالت جذاب و عروسک مانند پیدا کنند.

ژل لب قلبی

پزشکان در این تکنیک بر تزریق در ناحیه V شکل لب و برجسته کردن این ناحیه تمرکز دارند.

ژل لب طبیعی یا نچرال

در فرم لب طبیعی، پزشک با در نظر گرفتن خط تقارن لب ‌ها و با توجه به حجم و فرم لب‌ های فرد، مقدار مناسب ژل را داخل لب و لایه‌های زیرپوستی اطراف آن تزریق می‌کند.

تزریق ژل لب مدل قلوه ای

در مدل تزریق ژل لب مدل قلوه‌ای، تمام نقاط و نواحی لب به صورت یکنواخت و متناسب، افزایش حجم پیدا می‌کنند.

ژل لب سه دکمه ای

تکنیک تزریق ژل لب مدل سه دکمه‌ای یکی از روش‌های حجیم سازی لب ها است که تمرکز اصلی روی سه ناحیه برجستگی مرکزی لب بالا و دو برجستگی طرفین در لب پایین قرار می‌دهد.

ژل لب چاک دار

در این تکنیک، پزشک متخصص اطراف فرورفتگی مرکزی (برجستگی طرفی) را تقویت کرده و بیشترین تزریق را در این ناحیه انجام می‌دهد.

ژل لب هالیوودی

تزریق ژل لب هالیوودی یکی دیگر از مدل ‌های محبوب است که از ظاهر ستاره‌های سینما و هالیوود الهام گرفته شده است. این روش شباهت زیادی به تکنیک لب قلوه‌ای دارد و معمولا در آن، هر دو لب بالا و پایین به یک اندازه حجیم می‌شوند.

ژل لب فانتزی

در مدل ژل لب فانتزی، برخلاف تکنیک تزریق ژل لب طبیعی، تمام لب‌ها بیش از حد طبیعی و به صورت کاملا فانتزی افزایش حجم پیدا می‌کنند.

ژل لب صدفی

در تزریق ژل لب صدفی، تمرکز اصلی روی لب پایین و دو برجستگی دو طرف لب است که با افزایش حجم این دو قسمت، به لب حالت صدفی می‌دهد.

انواع برندهای مرغوب ژل لب

انواع برندهای مرغوب ژل لب به شرح زیر است:

تزریق ژل لب چگونه است ؟

برای انجام این عمل زیبایی با بهترین برند ژل لب، نیاز به بی حسی موضعی یا تزریقی دارید که با توجه به شدت و آستانه تحمل درد شما می‌تواند به صورت موضعی یا با تزریق ژل بی حس کننده انجام شود. سپس، ژل لب توسط متخصص با استفاده از سرنگ به زیر پوست لب تزریق می‌شود.

چند سی سی ژل برای لب نیاز است ؟

در افرادی که لب‌های نسبتا پر و درشتی دارند، نیم سی سی تزریق فیلر لب کافی است؛ اما افرادی که لب‌های نازک و باریک دارند و حجم بیشتر و لب‌های بالا و پایین برجسته‌تری بخواهند، نیم سی سی کافی نیست و باید یک سی سی فیلر لب تزریق کنند.

اقدامات لازم قبل از تزریق ژل لب

مراقبتهای ضروری پس از تزریق ژل لب

ماندگاری و نتایج تزریق ژل لب

مدت زمان ماندگاری ژل‌ لب بین 12 تا 18 ماه است. این مدت زمان می‌تواند بسته به عوامل مختلفی مانند نوع ژل و واکنش بدن هر فرد متفاوت باشد.

عوارض تزریق ژل لب

به طور کلی عوارض طبیعی که در اثر تزریق ژل لب ایجاد می‌شود شامل موارد زیر می‌باشد:

هزینه تزریق ژل لب در اصفهان

هزینه تزریق ژل لب توسط بهترین دکتر تزریق ژل لب در اصفهان، بستگی به بهترین برند ژل استفاده شده، مقدار سی سی مورد استفاده در مدلهای مختلف ژل لب و دستمزد متخصص دارد.

سوالات متداول درباره تزریق ژل لب

آیا تزریق ژل لب درد دارد ؟

قبل از تزریق ژل لب ابتدا لب شما را به صورت موضعی بی‌حس می‌شود. در برخی از انواع ژل لب نیز لیدوکائین وجود دارد و این موضوع به کاهش درد در زمان تزریق کمک می‌کند. به طورکلی کمی درد در زمان تزریق و پس از آن کاملا عادی است و بعد از 1 تا 2 روز برطرف می‌شود.

آیا بعد از تزریق ژل میشه رژ لب زد ؟

بعد از تزریق ژل لب، بهتر است حداقل 24 تا 48 ساعت از زمان انجام تزریق صبر کنید تا عوارض موقتی مانند تورم و سفتی لب‌ها بهبود یابند. پس از این مدت زمان، می‌توانید رژ لب را استفاده کنید.

بعد از تزریق ژل لب چه قرصی بخوریم ؟

استامینوفن، آسپرین یا ایبوپروفن با تجویز پزشک می‌توان مصرف کرد.

تزریق ژل لب را کجا انجام دهیم ؟

تزریق ژل لب در مطب دکتر شاهین گوهر متخصص پوست، بدون درد و خونریزی برای مدل های مختلف لب با بهترین برندهای ژل لب انجام می شود.

نتیجه گیری

تزریق ژل لب یک روش ایمن و موثر برای افزایش حجم و زیبایی لب‌ ها است که با انتخاب صحیح برند و رعایت مراقبت‌های لازم، می‌تواند نتایجی طبیعی و ماندگار به همراه داشته باشد. انواع مختلفی از مواد جهت تزریق ژل استفاده می‌شوند؛ اما محبوب‌ترین آنها اسید هیالورونیک است. اسید هیالورونیک یک ماده طبیعی است که در حالت عادی در بدن یافت می‌شود، در نتیجه خطر واکنش‌ های آلرژیک کاهش پیدا می‌کند و عوارض جانبی بسیار کمتری دارد. در نتیجه تزریق ژل و فیلر لب در اصفهان با حداقل عوارض و حداکثر نتایج، انتخابی ایده‌آل برای دستیابی به لب ‌های حجیم و زیبا محسوب می‌شود.


آدرس : اصفهان ، خانه اصفهان ، خیابان سپاه ، نبش کوچه سپاه ، مجتمع پارمیدا 8 ، طبقه اول
تلفن : 34416545

نظرات کاربران درباره این مطلب :
برای متن پیام فقط از حروف فارسی استفاده کنید .
این فرم صرفا جهت دریافت نظرات ، پیشنهادات و انتقادات کاربران در مورد مطلب فوق میباشد .
به سوالات پزشکی در این بخش پاسخ داده نمیشود .
از ارسال پیام های تبلیغاتی در این بخش خودداری نمایید .
حداکثر طول مجاز برای متن پیام 500 کاراکتر است .
نام و فامیل :
تلفن :
ایمیل :
متن پیـام :

جدیدترین مقالات

جدیدترین اخبار و مقالات مربوط به پوست و زیبایی را در بخش مقالات بخوانید

عمل لیفت شقیقه با کاشت نخ؛ مراحل، مزایا، مراقبتها و ماندگاریعمل لیفت شقیقه با کاشت نخ؛ مراحل، مزایا، مراقبتها و ماندگاری

لیفت شقیقه با نخ یکی از روشهای کم‌ تهاجمی برای جوانسازی ناحیه شقیقه است که باعث بالا کشیدن ابروها، رفع افتادگی پوست و درشت تر نشان دادن چشم ها می شود. ...

تاریخ انتشار : 1403-06-17

فواید و اثرات مزوتراپی در رفع لک و کک مک های پوست صورتفواید و اثرات مزوتراپی در رفع لک و کک مک های پوست صورت

مزوتراپی ضد لک یکی از روشهای پیشرفته و موثر درمان لک و کک مک های پوست صورت است که با تزریق کوکتل های مغذی به لایه‌های میانی پوست انجام می شود. ...

تاریخ انتشار : 1403-06-13

مزوتراپی چربی سوز برای رفع غبغب و افتادگی پوست گردنمزوتراپی چربی سوز برای رفع غبغب و افتادگی پوست گردن

مزوتراپی چربی سوز بهترین روش رفع غبغب و افتادگی پوست گردن بدون نیاز به جراحی است. این روش به طور کلی باعث جوانسازی و لیفت گردن می شود. ...

تاریخ انتشار : 1403-06-10