آدرس مطب دکتر شاهین گوهر تلفن مطب دکتر آناهیتا شاهین گوهر
صفحه اصلی / مطالب و مقالات / مو و ریزش مو / نکات مراقبتی مهم برای افزایش اثرات تزریق هیر فیلر

نکات مراقبتی مهم برای افزایش اثرات تزریق هیر فیلر

تزریق فیلر مو یک روش موثر و ایمن برای درمان ریزش مو بدون جراحی است. دراین روش از سرنگ‌های آماده حاوی آنتی‌اکسیدان‌های پپتید هیالورونیک اسید ( HA ) برای تحریک و رشد فولیکول مو استفاده می شود تا مواد مغذی به پوست سر برسد و بازسازی و ترمیم موها انجام شود. ‌یکی از مشکلاتی که امروزه افراد در هر سنی با آن روبرو هستند کم پشتی و ریزش موها است. این روش برای افرادی مناسب است که به دنبال تقویت، افزایش ضخامت و شادابی موهای خود هستند و یا به هر دلیل کاندیدای مناسبی برای جراحی کاشت مو نیستند. اثرات نهایی این روش به تدریج و در طی انجام جلسات درمانی مشخص میشوند و با مراقبتهای صحیح و اصولی می توان به نتایج ایده آل دست یافت.

آنچه در این مطلب میخوانید

مشاوره با متخصص پوست برای تزریق فیلر مو

مشورت با یک پزشک مجرب برای درمان ریزش مو می تواند مزایای بسیاری از جمله انتخاب روش درمانی مناسب و پیشگیری از عوارض ناخواسته درمان داشته باشد. پیشنهاد می شود، مشاوره با یک متخصص پوست برای تزریق هیر فیلر را در اولویت بگذارید. سابقه پزشکی خود را در اختیار پزشک قرار دهید و آگاهی های لازم را درباره این روش کسب کنید.

نکات مهم و اقدامات قبل از تزریق هیر فیلر

افزایش ماندگاری و اثرات تزریق فیلر مو

مراقبتهای لازم پس از تزریق هیر فیلر

نتایج نهایی تزریق هیر فیلر کی مشخص میشود ؟

تزریق هیر فیلر با احیاء پوست کف سر زمینه تقویت و رشد مجدد موها را فراهم می سازد. نتایج معمولا یک الی سه هفته پس از هر جلسه درمانی به تدریج و آرام آرام خود را نشان می دهند. بسته به تعداد جلسات مورد نیاز تقویت رشد مو و قطع ریزش مو با تزریق فیلر مو نتایج ممکن است برای هر فرد متفاوت باشد.
به طور کلی نتایج و اثرات درمانی تزریق فیلر مو عبارتند از :

برای درمان ریزش مو تزریق هیرفیلر بهتر است یا پی آر پی مو ؟

از هر دو روش برای تقویت فولیکولهای مو استفاده میشود اما در حالت کلی اثر گذاری هیر فیلر نسبت به پی ار پی سریع تر است و روشی با میزان درد کمتر و گاهی ماندگاری بیشتر است. در مقابل پی آر پی روشی طبیعی تر ایمن تر به دلیل سازگاری بسیار بیشتر با بدن درصد موفقیت درمانی بیشتری دارد. البته تشخیص اینکه کدام روش درمان ریزش مو برای کدام شخص و کدامیک از انواع ریزش مو بهتر است بر عهده پزشک می باشد.

تزریق فیلر مو برای چه کسانی مناسب نیست ؟

پیشگیری از عوارض احتمالی تزریق فیلر مو

عوارض احتمالی شامل در برخی موارد تورم موقت، کبودی، قرمزی یا حساسیت در محل تزریق است. در موارد نادر، ممکن است عفونت یا واکنش های آلرژیک رخ بدهد. البته همانطور که در ابتدا اشاره شد مشورت و مراجعه به یک پزشک خوب و با تجربه برای تزریق هیرفیلر تا حد زیادی خطرات و عوارض احتمالی را کاهش داده و گاهی به صفر می رساند.

نتیجه گیری

تزریق هیرفیلر به منظور افزایش تراکم مو، افزایش ضخامت تارهای مو و پیشگیری از ریزش مو توسط پزشک متخصص پوست و مو به کف سر انجام می شود. در صورت مشاوره و مراجعه به پزشک متخصص پوست و مو با تجربه برای تزریق فیلر مو، این روش کم عارضه و ایمن است. با رعایت اقدامات مهم قبل و مراقبت های صحیح بعد از تزریق هیرفیلر اثرات و نتایج موثری حاصل می شود. به طور کلی این روش غیر جراحی رفع ریزش مو روشی فوری با ماندگاری نسبتا بالا است.


آدرس : اصفهان ، خانه اصفهان ، خیابان سپاه ، نبش کوچه سپاه ، مجتمع پارمیدا 8 ، طبقه اول
تلفن : 34416545درباره این موضوع مطالب بیشتری بخوانید

نظرات کاربران درباره این مطلب :
برای متن پیام فقط از حروف فارسی استفاده کنید .
این فرم صرفا جهت دریافت نظرات ، پیشنهادات و انتقادات کاربران در مورد مطلب فوق میباشد .
به سوالات پزشکی در این بخش پاسخ داده نمیشود .
از ارسال پیام های تبلیغاتی در این بخش خودداری نمایید .
حداکثر طول مجاز برای متن پیام 500 کاراکتر است .
نام و فامیل :
تلفن :
ایمیل :
متن پیـام :

جدیدترین مقالات

جدیدترین اخبار و مقالات مربوط به پوست و زیبایی را در بخش مقالات بخوانید

عمل لیفت شقیقه با کاشت نخ؛ مراحل، مزایا، مراقبتها و ماندگاریعمل لیفت شقیقه با کاشت نخ؛ مراحل، مزایا، مراقبتها و ماندگاری

لیفت شقیقه با نخ یکی از روشهای کم‌ تهاجمی برای جوانسازی ناحیه شقیقه است که باعث بالا کشیدن ابروها، رفع افتادگی پوست و درشت تر نشان دادن چشم ها می شود. ...

تاریخ انتشار : 1403-06-17

فواید و اثرات مزوتراپی در رفع لک و کک مک های پوست صورتفواید و اثرات مزوتراپی در رفع لک و کک مک های پوست صورت

مزوتراپی ضد لک یکی از روشهای پیشرفته و موثر درمان لک و کک مک های پوست صورت است که با تزریق کوکتل های مغذی به لایه‌های میانی پوست انجام می شود. ...

تاریخ انتشار : 1403-06-13

مزوتراپی چربی سوز برای رفع غبغب و افتادگی پوست گردنمزوتراپی چربی سوز برای رفع غبغب و افتادگی پوست گردن

مزوتراپی چربی سوز بهترین روش رفع غبغب و افتادگی پوست گردن بدون نیاز به جراحی است. این روش به طور کلی باعث جوانسازی و لیفت گردن می شود. ...

تاریخ انتشار : 1403-06-10