آدرس مطب دکتر شاهین گوهر تلفن مطب دکتر آناهیتا شاهین گوهر
صفحه اصلی / مطالب و مقالات / تزریق چربی / کاربردهای تزریق چربی در صورت و سایر نقاط بدن

کاربردهای تزریق چربی در صورت و سایر نقاط بدن

روش‌های زیادی بر جبران حجم از دست رفته، رفع چین و چروک‌ها و به طور کلی جوانسازی پوست وجود دارد. تزریق چربی یکی از موثرترین روش‌های جوانسازی و حجم‌دهی به پوست است که در سال‌های اخیر تا حد زیادی مورد اقبال واقع شده است. تزریق یا انتقال چربی فرآیندی است که طی آن چربی از یک قسمت بدن گرفته شده و به قسمت دیگری از بدن منتقل می‌شود. هدف از این کار بهبود ظاهر ناحیه هدف است. در این روش ابتدا چربی را به روش لیپوساکشن از بدن خارج می‌کنند، آن را با فرایندی خاص برای تزریق دوباره آماده کرده و به ناحیه هدف منتقل می‌کنند. در تزریق چربی از چربی‌های خود بدن استفاده می‌شود، اثرات آن ماندگاری بیشتری دارند و بافت‌های بدن واکنش بدی به چربی‌های تزریقی نمی‌دهند. به علاوه اگر اصول درمانی رعایت شود، عوارض تزریق چربی بسیار کم و محدود است. این روش برای افزایش حجم و بهبود شکل نواحی مختلف بدن مانند صورت، دست، سینه ها و باسن استفاده می شود. در ادامه به کاربردهای متنوع این روش زیباسازی می پردازیم.

آنچه در این مطلب میخوانید

تزریق چربی به صورت

تزریق چربی به صورت یک عمل زیبایی نسبتاً ساده و در عین حال مؤثر است که برای حجم دادن و جوانسازی صورت استفاده می شود.

قرینه سازی صورت با تزریق چربی

قرینه سازی صورت با تزریق چربی مناسب ترین روش برای بازگرداندن و افزایش حجم صورت و ایجاد تقارن در قسمت های مختلف صورت به منظور افزایش زیبایی می باشد.

کاربردهای تزریق چربی در صورت و بدن

رفع اسکار آکنه و جای جوش

در متد تزریق چربی از چربی فرآوری شده بدن خود زیباجو برای از بین بردن اسکارهای عمیق و قدیمی استفاده می‌شود. در این روش، چربی از قسمت های دیگر بدن مانند برداشته شده و به محل اسکارهای جوش تزریق می شود.

تزریق چربی به گونه

گونه گذاری با تزریق چربی یک درمان غیر جراحی است که چربی را از ناحیه دیگری از بدن گرفته و قبل از تزریق مجدد به گونه، پردازش می‌کند. با قرار دادن این چربی طبیعی در گونه ها، این درمان به نواحی پیری صورت حجم می‌دهد و به طور همزمان پوست را جوان می‌کند.

تزریق چربی به چانه

تزریق چربی به چانه، روشی غیرتهاجمی است که با استفاده از چربی‌های خود فرد، حجم و برجستگی چانه را افزایش می‌دهد.

تزریق چربی به خط اخم

در این روش از چربی‌های بدن خود شما کمک گرفته می‌شود تا با به وجود آوردن حجم مناسب برای صورت، خطوطی مثل خط اخم به نظر نرسند.

تزریق چربی به خط خنده

اگر صورت شما دارای فرورفتگی هایی مانند خطوط خنده باشد می توان از شکم، ران و یا قسمت های دیگر چربی برداشت کرده و به صورت تزریق نمود. پزشک می تواند با استفاده از تزریق چربی، خطوط خنده را به حداقل برساند.

مطلب پیشنهادی : انواع روشهای تزریق چربی

تزریق چربی زیر چشم

تزریق چربی به زیر چشم به عنوان یک گزینه بسیار مناسب و ایده‌ آل جهت رفع چین و چروک و گودی زیر چشم شناخته می‌ شود .

تزریق چربی برای رفع گودی شقیقه ها

تزریق چربی به شقیقه باعث درمان فرورفتگی شقیقه سبب رفع افتادگی ابروها و بهبود ظاهری چشم‌ ها می‌ شود.

تزریق چربی به پشت دست

جوانسازی دست با تزریق چربی ، یک عمل زیبایی است که شامل انتقال چربی از یک قسمت بدن به دست‌ها برای افزایش حجم، بهبود بافت و کاهش ظاهر چین و چروک و رگ ها می‌شود.

تزریق چربی به سینه

از تزریق حجم مشخصی از چربی برای افزایش حجم سینه، متقارن کردن سینه و درمان بافت‌های آسیب دیده ناشی از پرتودرمانی و ایمپلنت سینه استفاده می‌شود.

تزریق چربی به باسن

افرادی که متقاضی داشتن باسن بزرگتر و بالاتر هستند؛ اما نمی خواهند از روش های مصنوعی یا جراحی استفاده کنند، می توانند از روش تزریق چربی به باسن خود بهره بگیرند. این روش علاوه بر اینکه عوارض روش های جراحی را ندارد، یک روش سرپایی با نتایجی طبیعی و بدون ریسک پس زدن می باشد.

نتیجه گیری

تزریق چربی یکی از روش‌ های موثر جوانسازی پوست و حفظ تناسب اندام است که امروزه با استقبال فراوانی مواجه شده است. این روش، شامل برداشتن چربي خود شخص از شكم يا ران و تزريق به نواحي خاصي از صورت است كه چربي آنها كاهش يافته است؛ چون چربي از بدن خود شما حاصل مي شود، بنابراين ريسك واكنش حساسيتي يا دفع پيوند توسط بدن شما وجود ندارد. استفاده اصلی از این روش در پرکردن صورت می‌ باشد؛ اما کاربردهای آن تنها به این مورد محدود نمی‌ شود. اگر به دنبال یک روش کم خطر و ایمن هستید تا یک اندام زیبایی داشته باشید می توانید از تزریق چربی در اندامهایی مانند سینه و باسن استفاده کنید. ماندگاری این روش طولانی بوده و می بایست دقت لازم را در انتخاب پزشک داشته باشید تا مشکلی برای شما به وجود نیاید.


آدرس : اصفهان ، خانه اصفهان ، خیابان سپاه ، نبش کوچه سپاه ، مجتمع پارمیدا 8 ، طبقه اول
تلفن : 34416545درباره این موضوع مطالب بیشتری بخوانید

نظرات کاربران درباره این مطلب :
برای متن پیام فقط از حروف فارسی استفاده کنید .
این فرم صرفا جهت دریافت نظرات ، پیشنهادات و انتقادات کاربران در مورد مطلب فوق میباشد .
به سوالات پزشکی در این بخش پاسخ داده نمیشود .
از ارسال پیام های تبلیغاتی در این بخش خودداری نمایید .
حداکثر طول مجاز برای متن پیام 500 کاراکتر است .
نام و فامیل :
تلفن :
ایمیل :
متن پیـام :

جدیدترین مقالات

جدیدترین اخبار و مقالات مربوط به پوست و زیبایی را در بخش مقالات بخوانید

فواید و اثرات مزوتراپی در رفع لک و کک مک های پوست صورتفواید و اثرات مزوتراپی در رفع لک و کک مک های پوست صورت

مزوتراپی ضد لک یکی از روشهای پیشرفته و موثر درمان لک و کک مک های پوست صورت است که با تزریق کوکتل های مغذی به لایه‌های میانی پوست انجام می شود. ...

تاریخ انتشار : 1403-06-13

مزوتراپی چربی سوز برای رفع غبغب و افتادگی پوست گردنمزوتراپی چربی سوز برای رفع غبغب و افتادگی پوست گردن

مزوتراپی چربی سوز بهترین روش رفع غبغب و افتادگی پوست گردن بدون نیاز به جراحی است. این روش به طور کلی باعث جوانسازی و لیفت گردن می شود. ...

تاریخ انتشار : 1403-06-10

فرم دهی، زیبایی و افزایش حجم لب ها با تزریق ژل لبفرم دهی، زیبایی و افزایش حجم لب ها با تزریق ژل لب

تزریق مدلهای مختلف ژل لب برای فرم دهی، زیبایی و افزایش حجم لب ها با برندهای مرغوب ژل و فیلر لب باعث افزایش ماندگاری نتایج و اثرات آن خواهد شد. ...

تاریخ انتشار : 1403-06-05