لبیاپلاستی در چه افرادی انجام می شود و عوارض آن چیست؟

بعنوان مثال بزرگی بیش از حد لبیا مینور موقع پوشیدن لباسهای تنگ یا ورزش کردن باعث آزار فرد می‌شود

همچنین ایجاد ترشحات بدبو در لبیا مینور بزرگ شایع است

لبیاپلاستی به معنی جراحی زیبایی لبیاها به منظور کوچک کردن لبیاها و بهبود وضعیت ظاهری ناحیه تناسلی باعث بهبود مشکلات فوق و همچنین افزایش اعتماد به نفس در حین رابطه جنسی میشود

لبیاپلاستی ممکن است به روش سنتی با برش و جراحی انجام شود و یا با دستگاه لیزر انجام گیرد .در روش لیزر خونریزی و درد کمتر و دوران نقاهت کوتاهتر است معمولا با روش لیزر نیاز به بخیه وجود ندارد ولی در موارد کمی که ناچار به بخیه شویم معمولا دو هفته بعد بخیه ها کشیده میشوددر چه کسانی لبیاپلاستی بهتر است انجام نشود؟
مبتلایان به اختلالات خونریزی دهنده
افراد با دیابت کنترل نشده
افراد زیر ۲۰ سال

لبیاپلاستی با تزریق بی حسی موضعی انجام می‌شود و انجام عمل کاملا بدون درد است .پس از عمل کمپرس سرد ، آنتی بیوتیک و مسکن تجویز می شود . انجام فعالیتهای ورزشی و داشتن رابطه جنسی حداقل تا ۴تا۶ هفته بعد از جراحی ممنوع است . همچنین استفاده از وان و استخر نیز تا ۳هفته بعلت افزایش خطر عفونت ممنوع است ولی از دو روز بعد عمل دوش گرفتن مجاز است. پس از عمل رعایت اصول بهداشتی ، تعویض مکرر لباس زیر، اتو کردن لباس زیر، خشک کردن ناحیه پس از هر بار توالت رفتن، پرهیز از لباسهای تنگ حائز اهمیت است

آیا لبیاپلاستی میتواند باعث اختلال عملکرد جنسی یا آسیب پرده بکارت گردد؟
خیر . منطقه جراحی لبیا پلاستی از نقاط مرتبط با تحریک جنسی زنان یعنی نقطه جی (در جدار واژن) و کلیتوریس و نیز از پرده بکارت فاصله دارد . چنین آسیب‌هایی در صورت مهارت جراح محتمل نیست

آیا لبیاپلاستی میتواند باعث اختلال عملکرد جنسی یا آسیب پرده بکارت گردد؟

drshahingohar@

چی باعث میشه جوش ایجاد یابهداشت آرایشبیوگرافینخ های لیفت چگونه عمل می بیوگرافیصفحه اصلیچرا گاهی اثر بوتاکس زود ابا ترکهای پوستی چه کنیمسوالات پزشکیهیرسوتیسم یا موی زائد در با غبغب بزرگمان چه کنیم ؟پیامهای کاربرانژل دایمی بهتره یا ژل های جوانسازی پوست اطراف چشمسایتهای دیگرکهیر پوستی به چه علت رخ مجوانسازی دست با تزریق فیکاشت مو بدون برش جراحیخدمات قابل ارائه در مطبگلوتاتیون، روشن کننده پودانستنیهای کاشت ابروپیلینگ های شیمیایی پوستدانستنیهای زگیل تناسلی وپروفایلو تکنیک نوین لیفتدرماتیت آتوپیک،اکزمای شآنچه باید درباره واکسن زروشن کردن پوست با مونو بنآیا برنزه کردن پوست با سوراهنمای ثبت سوالات پزشکیPRP در پزشکی زیباییآیا تاتو ایمن است؟سفیدشدن موها،علل و درمانلک و تیرگی پشت،( ماکولار آدرس مطبسالک پوستی یا لشمانیوزلبیاپلاستی در چه افرادی اندولیفت تازه ترین روش لعلل و درمان تیرگی زیر بغلمزوبوتاکس و کاربردهای آناستریا یا ترک پوستیمقالات